Як оформити замовлення?
- Наповніть свій кошик необхідними Вам товарами. При цьому сума Вашого замовлення не повинна бути менше ніж 50 гривень.
- Ви можете здійснювати замовлення товарів в інтернет-магазині Точка цілодобово.
- Видача замовлень здійснюється щодня з 8:00 до 20:00 за адресами:
- Адміральський пр-т, 31 Одеса
- Болгарська, 87, Одеса
- Кордонна, 49, Одеса
- Івана та Юрія Лип, 34, Одеса
- Новосельського, 19, Одеса
- Ви можете отримати своє замовлення вже через 3 години після його оформлення, скориставшись послугою Самовивозу.
- Якщо Ваше замовлення оформлене після 20:00, то Ви зможете його отримати наступного дня з 9:00.
- У полі «Коментар» Ви можете вказати будь-які побажання щодо збирання, доставки та видачі Вашого замовлення.
Збирання замовлень
- При збиранні Вашого замовлення ми все пакуємо у фірмові пакети та піклуємося про температурний режим зберігання різних продуктів.
- Фактична вага замовлених Вами товарів після формування може відрізнятися від вибраної під час замовлення. Наші співробітники зроблять усе можливе, щоб підібрати вагу товару, яку Ви вказали.
- Пакет автоматично додається до замовлення, щоб видача була максимально зручною для Вас.
- Звертаємо вашу увагу, що фото на сайті може відрізнятись від фактичного вигляду товару.
- Ваше замовлення буде очікувати на Вас протягом 24 годин в пункті Самовивозу, після цього воно буде розформоване.
Зараз Ви можете здійснити покупку, скориставшись послугою самовивозу з таких магазинів:
- Адміральський пр-т, 31 Одеса
- Болгарська, 87, Одеса
- Кордонна, 49, Одеса
- Івана та Юрія Лип, 34, Одеса
- Новосільського, 19, Одеса
Оплата й отримання
-
Оплатити замовлення Ви можете платіжною карткою або готівкою під час отримання замовлення в магазині.
-
Для замовлення алкогольних напоїв або тютюнових виробів Ви повинні підтвердити, що Вам виповнилося 18 років. Просимо Вас при отриманні замовлення пред'являти співробітникові мережі документ, що підтверджує вік.
Повернення й обмін
-
При отриманні замовлення Ви завжди можете повернути будь-який товар неналежної якості або такий, що не відповідає вашому замовленню, крім перелічених нижче. Не підлягають поверненню або обміну товари належної якості:
-
алкогольна та тютюнова продукція;
-
предмети санітарної гігієни.
-
-
Повернення товару можливе тільки за наявності товарного чеку.
Якщо у Вас ще залишилися питання, то Ви завжди можете їх задати нашому фахівцеві, зателефонувавши на номер гарячої лінії +38(073)105-45-45 ПН–ПТ з 9:00 до 18:00.