Як оформити замовлення?

  • Наповніть свій кошик необхідними Вам товарами. При цьому сума Вашого замовлення не повинна бути менше ніж 50 гривень.
  • Ви можете здійснювати замовлення товарів в інтернет-магазині Точка цілодобово.
  • Видача замовлень здійснюється щодня з 8:00 до 20:00 за адресами:
    • Адміральський пр-т, 31 Одеса
    • Болгарська, 87, Одеса
    • Кордонна, 49, Одеса
    • Івана та Юрія Лип, 34, Одеса
    • Новосельського, 19, Одеса
  • Ви можете отримати своє замовлення вже через 3 години після його оформлення, скориставшись послугою Самовивозу.
  • Якщо Ваше замовлення оформлене після 20:00, то Ви зможете його отримати наступного дня з 9:00.
  • У полі «Коментар» Ви можете вказати будь-які побажання щодо збирання, доставки та видачі Вашого замовлення.

Збирання замовлень

  • При збиранні Вашого замовлення ми все пакуємо у фірмові пакети та піклуємося про температурний режим зберігання різних продуктів.
  • Фактична вага замовлених Вами товарів після формування може відрізнятися від вибраної під час замовлення. Наші співробітники зроблять усе можливе, щоб підібрати вагу товару, яку Ви вказали.
  • Пакет автоматично додається до замовлення, щоб видача була максимально зручною для Вас.
  • Звертаємо вашу увагу, що фото на сайті може відрізнятись від фактичного вигляду товару.
  • Ваше замовлення буде очікувати на Вас протягом 24 годин в пункті Самовивозу, після цього воно буде розформоване.

Зараз Ви можете здійснити покупку, скориставшись послугою самовивозу з таких магазинів:

  • Адміральський пр-т, 31 Одеса
  • Болгарська, 87, Одеса
  • Кордонна, 49, Одеса
  • Івана та Юрія Лип, 34, Одеса
  • Новосільського, 19, Одеса

Оплата й отримання

  • Оплатити замовлення Ви можете платіжною карткою або готівкою під час отримання замовлення в магазині.

  • Для замовлення алкогольних напоїв або тютюнових виробів Ви повинні підтвердити, що Вам виповнилося 18 років. Просимо Вас при отриманні замовлення пред'являти співробітникові мережі документ, що підтверджує вік.

Повернення й обмін

  • При отриманні замовлення Ви завжди можете повернути будь-який товар неналежної якості або такий, що не відповідає вашому замовленню, крім перелічених нижче. Не підлягають поверненню або обміну товари належної якості:

    • алкогольна та тютюнова продукція;

    • предмети санітарної гігієни.

  • Повернення товару можливе тільки за наявності товарного чеку.

Якщо у Вас ще залишилися питання, то Ви завжди можете їх задати нашому фахівцеві, зателефонувавши на номер гарячої лінії +38(073)105-45-45 ПН–ПТ з 9:00 до 18:00.